اینستاگرام نقشه گوگل تلگرام فیس بوک گوگل پلاس لینکدین فید فید فارسی english

درباره ما

Super User logo

گروه صنعتی هشت پلاست درسال* 1383 * فعالیت خود را در زمینه بازیافت پلاستیک آغاز کرد . در ابتدا با استفاده از دستگاههای سنتی اقدام به تبدیل مواد پلاستیک به مواد گرانولی مورد نیاز کارگاههای تولید پلاستیک در منطقه خود کرد.سپس با توجه به تحصیلات مرتبط موسسین این گروه صنعتی در رشته های متالورژی و شیمی شروع به تحقیق در بهینه سازی ماشین آلات مورد استفاده خود کرده ودر این زمینه به نتایچ بسیار خوبی رسید و در سال*87*موفق به اخذ مجوز تاسیس از اداره صنایع و معادن گردیدوبا افزایش توان تولید و کیفیت بازار خویش را از منطقه به بازار کشوری تبدیل نمود و در سال*89* اقدام به صادرات محصولات به کشورعراق ،افغانستان و پاکستان نمود .

در همین حین با دستیابی به روشهای نوین تبدیل ضایعات به گرانول و ساخت دستگاههای مناسب اقدام به راه اندازی کارگاههای گرانول در شهرهای مختلف به صورت مشارکتی ، مدیریت اجرایی و یا واگذاری کامل نمود که هم اکنون تعداد این کارگاهها به 25 واحد تولیدی صنعتی می رسد.

Sample background
logo polymer

مفتخریم که امروز با استعانت از پروردگار گامی بزرگ درجهت رسیدن به اهداف عالی خود برداشته ایم . همواره با شعار ذیل بر این باوربوده ایم که ما میتوانیم
افزایش کیفیت ،کاهش هزینه ها ، تسهیل درتهیه مواد اولیه

پندار پلیمرهم اکنون دارای 3 واحد:

  • تولید مواد گرانول پلاستیک
  • ساخت و تولید دستگاههای تولید و بازیافت پلاستیک
  • بازرگانی ( خرید ، فروش صادرات )

میباشد

seo plugin e-max.it

برای اعضاء

آدرس پستی



 

تماس با ما

تلفن: 28425230 (021)
موبایل: 5938378 -0912 -2038441-0912

ایمیل info@pendarpolymer.com
ساعات کاری ما

شنبه تا پنجشنبه: 9 تا 19

جمعه ها تعطیل است